Pedagogicko-psychologická poradna Frýdek-Místek
je příspěvkovou organizací zřízenou Moravskoslezským krajem.
© Pedagogicko-psychologická poradna Frýdek-Místek 2021
OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
|
PROHLÁŠENÍ O PŘÍSTUPNOSTI
MANAGMENT HOSPODAŘENÍ S ENERGIÍ
Aktuality a upozornění
Aktualizované informace pro veřejnost - COVID-19
Informace pro děti, žáky, studenty a jejich doprovod
(dále jen „klienti“):
1. Na všechna pracoviště poradny mají povolen vstup pouze osoby zdravé, které nejeví známky akutního onemocnění, v posledních 10 dnech nepřišly do styku s osobami s infekčním onemocněním či s osobami podezřelými z nákazy; okresní hygienik ani ošetřující lékař jim nenařídil karanténní opatření či izolaci.
2. Při vstupu do prostor poradny jsou klienti povinni provést důkladnou dezinfekci rukou a v případě potřeby pak v průběhu pobytu v našem zařízení opakovaně použít dezinfekci připravenou ve společných prostorech.
3. Doprovod nezletilého klienta do poradny je omezen na jednu osobu.
4. Při individuálním kontaktu klienta s odborným pracovníkem poradny během vyšetření či konzultace se požaduje použití respirátoru (např. FFP2/KN 95). Možné je použít také nanoroušku, pokud splňuje filtrační normy.
Toto nařízení platí pro všechny osoby starší 15 let.
I děti mladší 15 let však musí použít roušku, a to chirurgickou, nikoli látkovou.
Opatření se nevztahuje na:
- děti do dvou let věku
- děti MŠ
- osoby s poruchou intelektu, s poruchou autistického spektra a kognitivní poruchou, nebo se závažnou alterací duševního stavu, jejichž mentální schopnosti či aktuální duševní stav neumožňují dodržování tohoto opatření.
- žáky a studenty ze škol nebo tříd zřízených podle § 16, odst. 9, školského zákona
5. Ve společných prostorách poradny je použití respirátoru nebo nanoroušky povinné.
6. Klientům s projevy akutního respiračního, střevního či jiného infekčního onemocnění nebude poradenská služba poskytnuta. Zákonný zástupce dítěte (zletilý klient) v takovém případě sjedná se sociální pracovnicí náhradní termín.
7. Pokud se akutní infekční onemocnění projeví u klienta v průběhu pobytu v poradně (vzestup teploty, kašel, rýma, bolest hlavy, nápadná únava, schvácenost, či jiná akutní změna zdravotního stavu), zajistí poradna jeho izolaci od ostatních zdravých klientů i zaměstnanců poradny, a informuje neprodleně zákonného zástupce. Ten (nebo jím pověřená dospělá osoba) převezme klienta v poradně bez zbytečného prodlení.
8. V případě chronického respiračního onemocnění klienta (astma, chronická rýma, alergické onemocnění) si poradna vyžádá Čestné prohlášení, ke kterému rodič může dle svého uvážení přiložit kopii zprávy z odborné poradny, kam děti s tímto onemocněním docházejí.